Halaman

Cari Blog Ini

Ahad, 14 April 2013

Kaji Selidik Tentang Kesedaran Taman Dapur

(Posting asal, Sabtu 30 Mac)
Mohon sokongan dari rakan-rakan pengunjung blog untuk mengisi borang kajiselidik tentang kesedaran taman dapur.  Satu satu daripada tujuan kajian adalah untuk mengetahui tahap kesedaran penduduk Malaysia tentang aktiviti taman dapur, khususnya mengenai faktor penggalak dan penghalang dalam melaksanakan aktiviti ini. Sebarang maklumat anda adalah SULIT.

Kajiselidik ini dilakukan oleh Dr. Fatimah Hassan & Prof. Madya Dr Main Rindam dari
Universiti Sains Malaysia.

Untuk mengisi borang kajiselidik, klik di sini.

49 ulasan:

  1. Salam..

    Saya dah submit.. Bagus kajiselidik ni.. :)

    BalasPadam
  2. Sudah isi. Tapi malas nak isi bahagian menulis tu.

    BalasPadam
  3. Sangat baik kaji selidik tersebut. Baru nak mulakan menanam sendiri. Harap dapat ilmu menanam dari blog ini.

    BalasPadam
  4. Terima kasih zalina abdul rahim.

    BalasPadam
  5. uhh..agak panjang, tapi berbaloi sebagai sumbangan ke arah penyelidikan

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Waalaikum salam,
      Terima kasih Ummu Madihah.

      Padam
  7. Okay, sudah hantar. Soal selidik yang bagus. Ayat yang mudah untuk difahami.

    BalasPadam
  8. Salam En.Is. Sy jugak tlh mengisi Kajian Selidik itu. :)

    BalasPadam
  9. pening... nak isi macam nipu. sebab saya dok flet.. kg dekat.. tak sampai 15 minit perjalanan.. memang saya ada aktiviti menanam sayur/pokok kat kg dan memang tak menanam kat flet ni, tapau je senang.. macam mana yea.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan pening pening. Jawab sejujurnya. :)

      Padam
  10. done. harapnya cadangan saya diambil kira..

    BalasPadam
  11. Dah isi juga en. Is. Dr fatimah dan Dr main rindam kedua2nya pensyarah akak masa rpjj usm dulu..

    BalasPadam
  12. dah isi :)

    bagus kajian tuh. buat saya berfikir dan terfikir.

    newbies in tanam sendiri di tanah sendiri. heh.

    BalasPadam
  13. dah isi tempohari...
    masih tak mencapai target berapa ramai yg isi ke?... saya sharekan di FB...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya kedepankan supaya terus ada response. Kalau tidak kedepankan rakan yang baru temui blog tak sedar kehadirannya. Elok juga jika share melalui fb. Terima kasih ejaMaria.

      Padam
  14. Salam, sy dah isi n sent..

    BalasPadam
  15. salam.site ni sgt bagus.dulu takut2 nk menanam.sbb sgt x dek ilmu.bnyk dpt info dlm site ni.bila cuba menanam,Alhamdulillah jadi.sekarang dh addicted nk semai benih2 tanaman ni.sy dh masukkn duit,cuma x mail lagi benih2 yg nk beli.sekarang suami pon dh percaya bila tgk kesunguhan sy,sekarang bkn setakat semai pokok edible garden jek,anak swit pon suami dah bagi sy semai,sbb dh yakin dgn minat sy...terima kasih blog tanam sendiri....oh,sy juga dh isi borang tu.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikum Salam. Alhamdulillah.
      Terima kasih kerana manfaatkan blog ini serta melengkapkan borang kaji selidik.

      Padam
  16. Saya juga dah isi borang tu. terima kasih tuan blog atas segala informasinya.

    BalasPadam