Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, 14 Mei 2012

Gambar Hari Ini -- Tomato Ceri dan Sayur Putih

Tomato Ceri dan Sayur putih yang telah dialih minggu lepas nampaknya dah mula kukuh.  Pertumbuhan sayur putih kelihatan begitu ketara.  InsyaAllah seminggu dua lagi dapat bekalan sayur putih yang baru.  Pokok Tomato Ceri pula disemai bersama Sawi  Hong Kong.  Di harapkan tak lama lagi dapat nikmati tomato ceri dan sawi hong kong segar. 

Sayur putih dari baka Ong King.




Tomato Ceri diselang seli dengan Sawi Hong Kong.


6 ulasan:

  1. Alahai....teruja nak tgk tomato ceri tu...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami yang menanam juga teruja. Tak sabar tunggu berbuah.

      Padam
  2. tomato ceri ni rimbun ke perlu pancang, sebab ada setengah orang cakap walau pun rimbun perlu dipancang jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya perlu pancang. Saya rancang nak ikat dengan tali dari atas.

      Padam
  3. tengok laman org - geram je...
    nak urus laman sendiri asyik la tertangguh... :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tunggu bila berbuah nanti baru betul betul geram. He he.

      Padam