Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Rabu, 23 Mei 2012

Benih Bunga Matahari Saiz Besar Telah Kehabisan Stok

Bunga Matahari Saiz Besar telah kehabisan stok.  Bunga Matahari baka warna campur dan Bunga Matahari baka OP masih ada dalam stok.  Posting Benih Untuk Dijual -- Bunga Matahari Saiz Besar akan dikeluarkan dari posting sehingga saya mendapat kiriman benih stok yang baru.  Harap maklum.

8 ulasan:

  1. sy nak cambahkan benih bunga matahari besar. dah 1 minggu tp x keluar tunas ke akar ke ape. satu pn xde.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sudah..tak jadi apa pon... in fact ada biji benih yang macam kosong..boleh pakai ke tu?

      Padam
    2. Kosong? Yang dah disemai atau yang belum disemai?

      Padam
    3. Kena selidik lagi nie... ikut pengalaman saya tanam cara biasa bunga matahari jenis warna-warni pun dlm seminggu dah ada tanda cambahan. Boleh cuba baca di http://www.baguznet.com/2012/05/09/perkembangan-semaian-dalam-dulang-semaian/

      Mungkin sebab tanah utk semaian kurang sesuai? Saya ada masalah ini sblm ni tp skrg utk menyemai saya rasa masalah ini hampir selesai

      Padam
  2. aduu..baru nk request benih nie..sedihnyee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan sedih sedih. Saya sedang usahakan batch baru. :)

      Padam
    2. Seronoknya bila baca balasan yg ini. Terima kasih Tuan Iskandar

      Padam