Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Ahad, 19 Jun 2011

Benih Untuk DiKongsi -- Kobis Cina, baka F1, 663

Benih untuk dikongsi pada bulan Jun.  1 pek benih kobis cina.  Untuk dapatkan benih, sila email nama dan alamat ke iskandar.abdulrashid@gmail.com. 

Benih Kobis Cina


Anak pokok kobis cina

Anak pokok berumur seminggu.  Benih dan cambahan kobis cina kelihatan sama seperti benih dan cambahan sawi.  Jika tanah dan baja sesuai digunakan, ia akan membesar dengan cepat.

5 ulasan:

  1. Kalau ikutkan masa yang saya kirim, patut dah terima benih tu. Jangan risau, saya kirim yang baru. :)

    BalasPadam
  2. eh...tak per...nanti saya tengok dulu hari ni...kalau tak de..esok saya rojer...;)

    BalasPadam
  3. saya pun berminat tuk dapatkan benih tu....nak kasi alamat kat mane..??

    BalasPadam
  4. Kirimkan ke iskandar.abdulrashid@gmail.com.

    BalasPadam